maandag 10 december 2007

Nachtmerrie

Wat gebeurt er met je als deze foto ziet, word je ook al een beetje zenuwachtig? Vandaag voor (hopelijk) de allerlaatste keer naar Dr. Geldklopper geweest. Bij het binnenkomen van de zaal krijg ik al kippenvel, terwijl ik daar vroeger nooit last van had. Voor vandaag was ik in de veronderstelling dat hij alleen even zou kijken of mijn tanden op de millimeter nog gelijk stonden maar nee hoor na flink geboor, foto's nemen en 70 euro's lichter stond ik weer buiten.

3 opmerkingen:

Niek zei

Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek! Kan er niet eerst even een waarschuwingsbordje komen voordat je zo'n foto laat zien!

Elsjoe zei

Hihi, ik wilde eerst een foto maken van die gladde Joop, maar ik durfde het niet aan hem te vragen en ben bang dat je daar nog meer van was geschrokken!!! Ik vraag aan hem gaat u nu lekker met pensioen? Dit is zijn antwoord: nee hoor ik blijf nog lekker een dag fröbelen... sommige mensen

Niek zei

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!
/me gaat gelijk in therapie om deze informatie te verwerken.